Snart slut på helgen....

Och vilken hemsk helg det varit. Jonas har jobbat heeela helgen och nu idag, söndag, ska han åka iväg för att sova i lastbilen i två nätter. Jag har travat runt hela helgen och känt som om jag ska göra något, eller att jag har glömt att göra något och inte fått nått alls gjort.
I fredags stod jag och sålde fisk med Jossan för Näske Lax. Riktigt skoj faktiskt, lite annorlunda. Jag ser fram emot att få börja på dialysen nu, ska bli spännande, och sedan hoppas jag att jag samlar nog mycket mod att gå på någon annan avdelning och söka extrajobb. Det är ju på sjukhuset jag vill vara!!
Jag och Jonas har gjort upp världens bästa plan. I höst söker jag till högskola och kommer förhoppningsvis in och under tiden jag pluggar så bor vi kvar här i lägenheten. Sedan när jag är klar och kanske får ett jobb så ska vi köpa hus....ja eller gård kanske man ska säga. Känns bra att ha en plan. Och nu tänker ni säkert: "Men barn då?" No worries dom kommer också där någonstans. Det kommer som det vill. Fixar sig alltid!
Träffade precis grannarna här ute som nyss kommit från BB med sin lilla nykläckta. Såååååå söt hon var då! Underbar! Måste kanske gå in och snusa lite på henne sedan,,,,,eller ja tror det var en liten tös iaf!
Nu ska jag och min älskling fara ut till Skärpe och hälsa på lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback