Ärlig stöld

Jag var runt och snokade på Jennys sida och hittade nåt kul att stjäla:

Vad har du gjort idag?
- Praktiserat och varit ute med dogsen i skogen
Vem hade du senast en seriös pratstund med?
- Min älskling, om vårt liv i allmänhet
Brukar du svära mycket?
- Nej inte om det inte behövs....vilket i och för sig kan vara ganska ofta!
Är du kär?
- Precis så kär som en människa kan vara.
Hur tidigt stiger du upp?
- För det mesta vid 8 men nu när jag praktiserar blir det vid 6
Är det bra eller dåligt?
- Ganska bra, får som starta dagen i tid utan att bli så slö.
Vem/vilka vet mest om dig?
- Jonas, Karrå, Mamma och Jenny....skulle tro att det är i den ordningen.
Vad har du på dig just nu?
- Tjocksockar, rosa långkalsonger, ett linne och en tröja.
Vad ska du göra ikväll?
- Fara med älsklingen och handla till vår nya valp, ligga och jäsa i soffan och bara må gott.
Är du seriös?
- Händer väl....kanske inte alla gånger!
Hur många timmar sover du per natt?
- ungefär 7-10 beroende på när ja kommer i säng.
Vilken färg har du på håret?
- Rödbrunt...typ.
Vad har du för färg på ögonen?
- Blå-grön-grå.....kanske mest blågrå men iblend även lite grönt.
Vad vill du ha för färg på ögonen?
- Jag är ganska nöjd med den jag har, men lite mer grönt hade varit önskvärt.
Vem är snyggast i världen?
- Min älskling och Calle.
Vad är du allergisk mot?
- Pollen....annars inte så mkt annat.....JO, folk som tror sig kunna en sak men egentligen inte har nån koll alls. Men inte har någon insikt i det, vet inte vad man ska kalla dom.....dumma?!
Ska du duscha idag?
- Antagligen.....har inte bestämt mig än!
Vad är det för veckodag?
- Torsdag....Heeeeela dagen.
Vad gör du nästa år?
- Då läser jag på högskola för att bli syster Kattis. Och förhoppningsvis lever jag lycklig i alla mina dagar med min älskling och mina tre hundar!
Hur många par skor har du?
- oj, jaa kanske 7-8 stycken.....
Vad lyssnar du på för musik nu?
- Just nu, inget, här i dagarna blir det mest Dixie Chicks
Är du glad nu?
- Jovars, ganska uttråkad....längtar efter mitt hjärta.
När jag var liten var jag:
- garanterat mindre än jag är nu....och säkert lite mer olydig än nu.
Fobier:
- Hajar....och så är jag liiiiite mycket mörkrädd.

Oj oj, va kul sånt här är. Synd bara att man inte alltid har nåt bra svar på dessa frågor....ska leta reda på fler sådana här frågeformulär.

Kommentarer
Postat av: jenny

http://sniskan.blogg.se/m_032006.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback