Morr på dig!

Morr på dig!Dexter fyra och en halv månad.

Här går allt toppenbra och vi är inne på vårt andra "kissar-och-bajskluttar-på-golvet"-fria dygn. Verkar som att lilleman har fattat galoppen nu, att det är trevligare att kissa ute än inne!
Calle och Fanta är liiiiite sura för att dom inte för all uppmärksamhet, eller om det är mitt lite dåliga samvete som säger mig det. Men jag glömmer inte bort dem iaf! Men det kan inte hjälpas att det blir mycket Dexter nu. Tur att de ska ha sin egen promenad varje dag så de får sin tid där i alla fall, sedan försöker jag ju ägna dem lika mycket tid som förut!
I helgen har jag ett litet dilemma, det är två kursavslutningar på samma dag, samma tid. På lördag klockan 12 är det avslut på hundkursen OCH på beröringskursen. Men eftersom att beröringen kan avgöra min snara framtid så tror jag att den vinner, jag ska kolla om jag kan gå ifrån någon timme, men jag tror det ser mörkt ut!
Nu ska jag gå ner och laga mat åt min hårt arbetande karl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback