Och valpar blev det!

Ja, tidigare än vi trott blev det valpar, åtta till antalet. Små, små pyren kom till världen med en mycket duktig mamma vid namn Indra. Dom vägde inte mer än 300 gr styck men fixade det hela ändå. Ett dygn efter den näst sista valpen kom den absolut sista och den tog mamma Indra hand om helt själv. Men hon tycker inte om att visa upp dom än, vill inte att man ska komma och störa. Men lite bilder fick jag ta iaf:
Indra med sina små
Små små pyren

Ikväll har Jonas kört taxi och jag och hundarna har bara slappat i soffan hela kvällen, tvättat har jag ju faktiskt gjort också, men annars har jag inte gjort annat än mysat!
Calle slappar
Ja sedan har ju jag varit så duktig och skruvat ihop överdelen till vårt andra skrivbord.Och för en gångs skull så gick det hemskt bra att göra själv, annars så har jag skruvat ihop det andra skrivbordets överdel själv och lyckades ju sabba det! Men detta gick ju bra:
skrivbordet

Så nu sitter jag och väntar på att Jonas ska komma hem så jag har ro att lägga mig och sova. Imorgon ska vi fara på nån hantverksmässa i Nävertjäl, ska bli kul att se vad det är. Annars är det väl förrådet som ska ha sig en omgång. Julsaker ska sorteras och inventeras, sedan ska alla barnsaker flyttas från stora förrådet till det lilla.
Men nu ska jag lägga mig i sängen och se om jag hinner somna innan mitt hjärtas prins kommer hem! Saknar honom redan, han ska ju vara hemma på helgen!

Kommentarer
Postat av: jenny

ÅÅ dom e sååå söta ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback