Stackars, tjocka Indra...

Idag har jag tagit en lååååång sovmorgon och vaknade till två kissnödiga hundar. Klockan var bara elva när jag klev upp så det väl väl kanske mest uttråkade hundar jag vaknade till. Jag, Calle och Fanta tog en liten promenad till Jenny och tog med henne på en promenad i skogen. Sedan ringde mamma och sa att Indra börjat svaja i temp, vilket innebär att hon inte kan lämnas ensam. Jag och Jenny for dit och bytte av Micke vid 14.30 och sedan när Jonas kom från jobbet så bytte han av oss så vi kunde fara och träna lite.
Sen for vi dit och käkade lite middag!
Det är riktigt synd om lilla Indra så tjock hon är!
Tjocka, tjocka Indra
Men inte kommer det att bli valpar än, hon ska nog hålla ihop ett tag till men man vet ju aldrig.
Imorgon ska jag på dagiset igen, känns riktigt kul!!
Nu ska ja byta till pyamas och hoppa isäng!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Baby!! Vi måste ju köra en favorit i repris idag igen!

2006-11-02 @ 12:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback