Trevlig helg, och inte!

Helgen har varit helt OK, på fredag hade vi tjejfest här på skidbacksvägen och det var riktigt skoj. Jag, Catja, Erica, Birgitta och Rosmari åt, drack och hade supernice!
Catja fular sigCatja hade INTE tänkt se normal ut på nån bild inte! Erica och Birgitta skrattarSå här glada var alla, särskilt Erica och Birgitta, efter Ulfs besök! Hela gängetCatja, Rosmari, Erica och Birgitta, hela gänget!

Efter ett tag så kom Birgittas karl upp, Ulf, och hade klätt ut sig till flortanten i Birgittas baddräkt med förkläde över, en rosa morgonrock och drinkar till alla. Vi trodde vi skulle DÖ! Men garvade så vi höll på att kissa i byxorna!

På lördagen var jag iväg på beröringskurs på morron och när jag kom hem så mysade vi lite innan det var dags att dra iväg på hundkurs-avslutning!
Jonas och Fanta ligger och mysar i sängen!   Calle och Dexter

Och sedan idag, söndag har jag varit på sisa beröringskursen!
Nu ska jag hoppa isäng så jag kan koka kaffe till Tobbe imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback