Tvätt, julstök och skolarbete

Och det enda jag åstadkommer idag verkar vara tvätt. Jag har satt upp en advents stjärna men det är allt, skulle ju behöva städa också. Skolan har jag ingen motivation till.
focus

Annars vet jag inte vad jag ska berätta för er, Dexter växer och mår han har blivit himla morsk nu. Inget är läskigt längre, förutom om matte blir arg förstås.
Jag ska vara med i en tidning i ett repotage om min relation till pappa, jättesvårt! Jag vet inte om jag har funderat så mycket på hur min och pappas relation var när jag var liten....nån annan som har det? Jag kan tänka mig att det bara är om den är helt underbar, eller helt bedrövlig som man riktigt funderar på det, men min och pappas relation var nog ganska ordinär. Svårt!!

Idag är en dag som jag känner mig ganska urvriden på....allt känns jobbigt och jag har ingen lust att göra något alls. Men jag ska väl försöka mig på lite skola iaf!
Hittade den här bilden igår och det känns bra att även kändisar har en sån sida:
Kändisar utan smink SKADEGLÄDJE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback