Yatzy, kaffe och frost

Imorse var det rejält kallt ute....eller ja, allt är ju relativt men det var frost på träden iaf. Idag har jag inte gjort så himla mycket. Sov hemskt gott i natt och sedan kom Chubby, mitt dagisbarn, vid 06.10 och jag släpade mig upp. När jag pratat lite med mamma och farit iväg så släpade jag mig till soffan där jag slocknade som ett ljus, vaknade i panik 11.28. Skyndade mig till mamma för att rasta gänget och mata alla hungriga.
Jag och Jenny for såklart ut i skogen med vovvarna och sedan gick jag och Tobbe till Catja för lite kaffedrickande, surr och Yatzy. När det var dags att förflytta sig därifrån for ja hem och möblerade om hela nedervåningen eller ja, hallen iaf.

Min älskling har kommit hem ikväll <3 Som jag längtat efter honom!
Därför ska ja hoppa i säng nu och mysa ner mig! :D
Imorron ska jag, Jonas, Bische och ett gäng av Jennys kompisar ut och svira lite. Eller äta lite och säkert ta oss en drink eller två.....kanske en öl me! *tsss* va busigt!! :D Så det innebär ju att ja kanske ska in till stan imorron och hitta lite kläder.....OM Jenny vännen vill hänga på vill säga!

//Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback