....zzz....eller?

"Inte då.....va?? ska man sova på natten????.......jag har då aldrig hört på maken så konstigt!! lika tokigt som att vara pigg och fräsch på dagen!!!!"   *fnys, skaka på huvudet*
SÅ; nu fick nu en inblick i vad min hjärna har för tankar vid halv sex på morgonen! Helt makalöst, jag har en notorisk oro i kroppen och har för första gången ingen aning om varför. Det blev ju mycket kaffe innan sängdags.......men jag har väl aldrig blivit påverkad av det förut. Jonas åkte iväg till Sthlm vid fyra, är jag orolig över honom? njaea inte mer än vanligt! Fattar NOLL!

Jag och Jenny ska in till stan idag och kolla lite, hon skulle köpa nån present till en kompis. Själv ska jag väl börja kika på julklappar. Hittade en jättebra sida med spännande saker i natt, så det har ju inte varit helt fruktlöst att sitta här och uggla. Men TYVÄRR kan jag inte berätta om den förrän efter jul! Men det kommer en länk och mer skryt i mellandagarna, alla gånger!

Jag tror att det kanske har kommit ikapp lite att min lilla Piga är borta, på riktigt nu. Hon kommer inte att komma hem till mig igen, och det smärtar djupt. Känns så orättvist att jag inte visste detta för ett år sedan, så jag kunnat ta vara på tiden mer. Men det hade nog inte gjort någon skillnad.
Började fundera på en sak när jag tänkte på allt kring hennes bortgång, när jag anar att det går åt det hållet tar jag avstånd redan vid första misstanke. Kanske för att skydda mig från ett krossat hjärta och hemska överraskningar. Samma sak med Freddo, mammas goa unghane, jag grät inte ens när han gick bort och det för att jag redan när han var liten och började halta tog avstånd. Nu kan jag däremot känna smärta över honom, han var ju bara för underbar. Men det var samma sak med Piga, jag sköt henne ifrån mig till sista stund. Sedan blev allt på riktigt och alldelens hemskt!
Saknar min lilla tös!

Hon har det nog bra uppe i hundhimlen, tar hand om Freddo och Flisan som mamma bad henne om, tills vi har tid att komma dit!

Calle och Fanta lever och mår, tror dom har ett ganska bra liv tillsammans med mig och Jonas. Vi trivs då med dom!

Nu ska jag gå ner och koka lite kaffe, kanske käka lite frukost!


Kommentarer
Postat av: Helena

Saknar piga :(

2006-11-16 @ 20:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback