Hej hopp i blåbärsskogen!!

Nu är vi i Östersund på vår storstilade semester! ag börjar redan längta hem, men nu är vi ju som fast här tills på onsdag när jag och systeryster ska tatuera oss....
skickade sms till Anna-panna idag i hopp om att hon skulle komma hem från skellefteå.....men inte då.....hon som har gått och fått chefsuppgifter kunde inte åka hem idag utan blev kvar tills imorgon! Vilket jag sörjer lite.....längtar ju efter att sitta på hennes balkong, frysa, dricka kaffe och snacka skit. Det var så länge sedan nu!!
Konstigt det sär med min och Annas relation....vi är ifrån varandra så himla långa stunder men när vi träffas så är det precis som om vi inte vair borta från varandra mer än en vecka eller så. Känns bra att ha en sån vän!

Idag har jag, Jonas och Kamilla varit på Eastern Palace och ätit en underbar middag med mogolisk buffé!

Pratade med Linda för fem sekunder sedan och fick veta att hon fått en liten Ebba!! Så underbart !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback