All better now

Nu är calle-balle inte sjuk längre...inte dexter heller. Nu kom det ju två inlägg på varandra men jag vet inte om det är jag som trycker fel men den sparar bara inläggen utan att publicera dem.

Ja, nu är det snart jul och det känns lite overkligt att det har gått så fort, jag har jobbat i nästan två veckor och det är väl kanske därför jag tycker att det bara susat bort. Snart är det dags att åka på IKEA och handla lite möbler och grejer. Vi har ju hittat värstingsoffan:
image99Vet inte om beige är riktigt vår färg med tanke på den svarte icg den brune som bor med oss....plus en som är lite gråspräcklig.....men om vi köper soffan innan den 30/12 så får vi en extra klädsel så det ordnar sig nog.

Nu har jag också fått min bärbara dator och jag är riktigt nöjd med allt....utom mitt eget okunnande. Jag fick med, i paketet, ett antivirusprogram som jag skyndade mig att installera, men nu opponerar sig datorn eftersom det tydligen fanns ett annat program på datorn. jaja....den har då slutat att klaga.

Nu ska jag och Jonas gå en sväng till Torgny och Anette och hälsa på.....jag har ju gått med i
www.viktklubb.se och lovat "programmet" att jag ska promenera i 45 min. Så det är väl bara att ge sig ut och traska.

Läs min andra blogg också.....händer lite där nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback