Äntligen över

Känns verkligen skönt att denna helgen är över....inte för att det vart så jobbigt direkt men vi håller ju fortfarande på att "bo in oss" i vårt nya hus och liv, det blev ett riktigt jobbigt avbrott i detta i helgen. Men nu är mammsen hemma igen och ordningen återställd.

På tal om lilla mamma; hon har ju kommit på att vi ska RIMMA på julklapparna iår.....jamen OJ, va rolig hon var då.....men det är väl bara att hålla truten och göra som huvudmamman bestämt. Jag som tycker att jag köpt alla julklappar satte mig nu ikväll och rimmade på alla.....och insåg illa kvickt att problemet var lite större än så.....jag har inte köpt till en hel rad människor, ujuj.

Idag hade vi storfrämmande.....eller ja kanske inte så stort....men himla kul. Terese kom förbi en sväng och drack lite kaffe, kikade på huset och surrade. Hur trevligt som helst! Och sötis hade köpt en liten julgrupp till mig!! TACK!

Vi håller på att bli gråhåriga på detta nu, hur ska vi göra? vad är bästa lösningen? NÄR ska vi göra det? Mycket att fundera på över jul här. Men vi har ju lovat oss själva att vi inte ska sätta igång ngt innan jul så det är bara att lägga händerna på ryggen tills mellandagarna.
Jag var ju som sugen på att tapetsera om vardagsrummet innan vi vart på IKEA ´...men jag fick lite dåligt med medhåll på den punkten.....så jag får väl vänta med det. Och han jag delar brevlåda med har väl rätt i att det inte ser så överjävligt ut därinne att det måste göras nu heller.

Jag skulle ju ha skrivit ett inlägg igår också men nu blev det ju inte riktigt så....ljusen kommer idag istället:

image100image100image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback