Hallelujah, I just love him so

JAA idag är det nyårsafton och den stora dagen för mig och mitt hjärtas prins. Idag ska vii äntligen få ta på oss våra vackra ringar. Tyvärr vet vi väl inte riktigt än vad kvällen kommer att innehålla eftersom alla planer vi gjort har gått i krasch men vi hittar nog på något till slut.
Innan tolvslaget kommer vi iaf att befinna oss på Varvsberget och skåla det nya året och vår förlovning!! Plus att vi kommer skjuta en massa raketer, en fin tradition tycker jag. Vi kanske inte kommer att stå för så mycket av skjutandet men vi kommer pussas desto mer.
För övrigt har jag väl inte så mycket mer att förtälja.....men jag önskar alla ett GOTT NYTT ÅR!!!!
Jonas, Calle, Dexter och Elvis hälsar också!


Kommentarer
Postat av: Linda

grattis till förlovningen gumman ... lav jo

2008-01-01 @ 15:19:41
Postat av: Veronica

GRATTIS VÄNNEN!!!! Å Gott Nytt År!!!

2008-01-01 @ 22:29:21
Postat av: Terese & Bond

GRATTIS gumman! ;)

2008-01-02 @ 11:48:15
Postat av: Kamilla

Grattis till förlovningen storasyster :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback