Hej hopp gummisnopp

Men usch då så jag skriver.....skäms på mig!!

Idag så var jag ju som sagt och körde upp för dialysbilen och det gick bara bra, jag blev godkänd. Mikael som är enhetschef på ambulansen tyckte dock att jag skulle inskola mig innan jag bestämde min sommar. Så jag gör väl det, men jag tror nog att jag redan "made up my mind" om den saken.
Klockan tolv var jag och hämtade lilla skrutt på dagis och sedan bar det hemöver till pepparkakeland. Tyvärr blev det bara två och en halv plåt, men kul var det. Sedan kom Linda och Ebba förbi och då blev det mest fika av. Jag och Alma spelade lite spel och la lite pussel. Sedan blev det lite jobbigt när "pappa" (Almas pappa, Micke) kom och skulle hämta sitt lilla troll......det var inte så populärt. Jag får väl ta det som en komplimang att gon trivs här....men det är ju inte så kul.
tyvärr var det ju bara pepparkakorna som blev bakade, men jag köpte mer dadlar idag så nu blir det julgodis för hela slanten.
Sedan skar jag ju upp halva min lax som jag gravat och den blev otroligt bra. Ringde till systeryster för att skryta lite och för att berätta vad jag gjort tills de ska komma.....då visar det sig att hon "inte är så förtjust i lax längre" JÄKLA UNGE.....här han man kämpat i sin anletes svett och vad får man för det??

Imorron ska jag sälja fisk med Jossan, ska bli stenkul!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Alma vill aldrig fara hem när man är och hälsar på någon:)

2007-12-20 @ 07:57:42
Postat av: Terese & Bond

Hej vännen! Så kul att du nu "kört upp"! Men jag hoppas ju att du är hos oss i sommar ;) Kram kram

2007-12-20 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback