Lugn och ro

Nu har saker och ting lugnat sig lite här i Domsjö. Calle, Dexter och lille Zammie bor inne i vardagsrummet med oss när vi är där och sedan försöker vi hålla dem isär bäst det går.
Jag har jobbat ikväll på 7:an, riktigt lugnt och skönt. Vi beställde "hem" mat från Ali Baba och hade det mysigt. I hissen på väg ner till omklädningsrummet träffade jag en kvinna som jobbar på 5:an och hon frågade varför jag inte är där.....ja, vad ska man säga. Feg som jag är så sa jag bara att det "inte blivit av" och hon var väldigt påstridig om att jag skulle höra av mig dit för de behövde så mkt folk. Jag ville bara skrika: "JAG VILL INTE!!" Jag trivdes ju verkligen inte bra där.....

Imorgon är det tredje advent och jag har glömt att tända ljus här i bloggen.....men här kommer två iaf....så får det bli tre imorgondagens inlägg.

image100image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback