Jul och Nyårshelgen!

Gott nytt år på er alla! Hoppas ni haft sköna helger och mycket skoj! Det har iaf jag. På julafton var vi hos Jonas moster och hennes karl med hela Jonas familj.

moster Eva, kusin Torgny, Tommy, svärmor och Jonas.

Självklart var ju hundarna med och eftersom att det var Dexters första jul så verkade han fastna på ALLA kort:
Dexter och svärmor
Först så åt vi lite mat....eller ja ganska mycket vart det väl till slut. Sedan tittade vi på TV:
Dexter och Svärfar
Sedan öppnade vi paket och hundarna fick varsina ben. Och efter allt detta så blev vissa VÄLDIGT trötta:
Dexter
Sedan for vi hem och bara mådde gott, nöjda och belåtna!

På nyår så var vi bjudna till Jenny och Bische på middag. Jättegod mat hade vår bästa Jenny lagat!! Och Dexter mådde som en prins trots smällare och grejer. Berörde honom inte alls:
Jenny och Dexter
Sedan när det var dags att fira tolvslaget åkte vi upp på Varvsberget för att elda lite, eller ja alla småpojkar skulle elda!

Vår fina utsikt över stan och alla raketer, tyvärr funkar det ju inte att knäppa på dom!



Jenny och jag drack "fusk" skumpa


Självklart var lillasyster Karin med och firade!


Och här gör killarna sitt bästa att göra stämningsfulla himlaspel.....eller ja de var lyckliga över att få elda iaf!

Så har min jul och nyårshelg varit! Hoppas ni haft lika trevligt som jag!
Puss och kram cykelram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback