Gotland

Hej på er!
Nu har jag och Dexter varit på Gotland en helg med mamma, Micke och Lena. Vi hade det jättemysigt! Har ni vart där någon gång? DET ÄR UNDERBART fint!
Men som ni kanske redan förstått så var vi där "in buisness" som vanligt när vi far någonstans: utställning. "Gotland Dog Show" för att vara mer precis.
Lördagen började ju inte sådär strålande med ösregn och spridda skurar I regnet (mammas påhitt=)) Men mitt på dagen ljusnade det till och sedan hade vi strålande sol hela helgen.
Båtresan var ju en upplevelse, vi sov nere i bilen med hundarna hela tiden förutom sista timmen på hemresan för då kom en karl och såg oss så då fick vi gå upp....men men, det gick ju bra det me.
Jag ska egentligen inte sitta här såhär sent eftersom jag ska upp och jobba i morgon, men jag vill bara meddela att min lilla kille, Dexter, också har fått sitt första cert nu!
Här kommer lite underbara bilder:
 Chubby fick sitta fram eftersom att tant Tekla var i höglöpen....

 Dexter fick en ny kompis i Vanja, en av mammas valpköpares dotter, och dom hade det så mysigt i buren.
 Även Mookie och Dexter kunde mysa till det....

 Här har vi mupparna på semester....hehe, nej men det är mamma och Lena utanför det mysiga lilla fiket vi åt lunch på när vi var inne i Visby och kollade lite!

 Fatta att det är folk som bor här!!


Så underbara blommor det var överallt, det kändes som om man var utomlands och jag fattar inte attd et faktiskt är folk som bor här hela somrarna.

 Man får väl passa på när mamma väl villvara med på bild!!

Ja, hursomhelst kan jag i alla fall rekomendera Gotland som semestermål!! Dyrt, men det är värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback