Man ska ha husvagn.....

Igår var jag ute i Skärpe och städa lite i husvagnen, den blev så fin, så fin. Nu känns det som om det är bra organisation där och jag trivs jättebra i den, riktigt längtar till nästa gång vi ska ut.

Vi har ju varit och kikat på ett hus i Kroksta, på Ängsvägen, och det känns riktigt bra. Hoppas vi äntligen kan få vinna en budgivning för detta är ett hus som jag skulle kunna trivas jättebra i. Det är 92 m2 + 92 m2, alltså enplans med en källare som är lika stor. Det är ett relativt fräscht hus som inte är i behov av någon renovering alls, ja, förutom för att passa vår smak då. Men förutom att altanen lutar som tornet i Pisa så är det toppenbra. I källaren finns ett gästrum som kommer bli jättefint, just nu ser det ut som om tiden har stannat på -70 där. Men ganska läckert, ofräscht med heltäckningsmatta, men coolt.

Jag har startat ett ny kategori på min blogg som inte är riktad till alla, men självklart får alla läsa den. Känns som om jag måste få något forum att skriva av mig om mina tunga känslor också.

Nästa helg (4-5/8) ska vi ta vår älskade husvagn till Östersund. Det är utställning i Sventstavik och förhoppningsvis får Dexter sitt nästa cert, tyvärr kommer Sussanne med Bruno så jag misstänker att det blir han som tar det, men man kan ju hoppas!

Idag så skämde jag bort mina kollegor lite, jag hade bakat ryttarkaka och det blev MER än uppskattat. Kändes som om det förtjänade det, så gulliga som de är. Receptet kommer här snar, just nu är det på nedervåningen och jag orkar inte hämta det! *rodnar*

Nu ska jag skriva lite på min andra blogg och sedan är det sängen som hägrar! Ska upp och jobba i morgon!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback