Åter till verkligheten...

Hej på er!
Nu har jag och min älskling ätervänt till det verkliga livet efter en underbar natt på hotell. Känns som att det är något som skulle uppskattas någon gång ibland, men inte så ofta. Men underbart var det!!
När vi kom dit så drack vi lite mousserat vin, duschade och gick ner och åt middag. Jättebra mat!! Och sedan på morgonen kom frukosten upp på rummet och det var hur mysigt som helst!!
Elite knaust


Idag har jag, mamma, Maria och Magnus vart till Gullvik och fotat hundarna till stamtavleboken. Och Calle blir bara finare och finare....eller ja, i MINA ögon är han ju den vackraste i hela världen.... Men så här ser han ut idag iaf:
 image59
Mammas vackra pojke!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback