Äventyrlig dag...

Hej hej!
Idag har vi haft det riktigt spännande jag och mina killar, men för att börja i rätt ände så ska jag väl berätta att vi var på utställning i söndags. I skellefteå var det och Calle slutade dagen som 4:de bästa hane....orättvist tycker jag men vad göra!? Sedan gick vi in med en avelsgrupp med "pappa" Mysak och blev tvåa.....av TVÅ!!

Idag (skrivet i mån....eller var det tisdag!!)har jag, Calle och Dexter varit och hälsat på Erica, TObbe och Yahoo i Moliden. Vi var ju tvungen att spana in det nya huset och det var superfint!!
Sedan gick vi ut i skogen, hittade en jättebra stig att gå men när vi kom till slutet av den så hittade grabbarna ett sandtag att att åka kana i och till deras stora förtjusning så slutade den turen i ett PLASK!!
 
Jonas har stuckit iväg till Falun och lämnat mig kvar!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback