Ang. kommentarer

Jag blir jätteglad när jag ser att någon har kommenterat min blogg....men jag vill ju veta vem det är. Så som svar kan jag säga: Ja, nog kommer jag lägga ut bilderna på min lycka.

Nu har jag ÄNTLIGEN fått netonnet att fatta hur det ligger till. Jag tar det hela från början:
I början av november sg jag att de hade ett jättebra erbjudande på netonnet, man kunde köpa en laptop för 1:- med abonnemang. Så eftersom jag har letat efter en så beställde jag det och började vänta....och vänta.....och till slut fick jag ett mail från dem där jag fick veta att jag inte är godkänd som abonnemangkund hos Telia....PYTSAN!!
Så jag ringde till Telia och ifrågasatte vad som blivit tokigt. De sa att de hade satt OK från deras sida, så jag gjorde en ny beställning. Fick ett nytt mail. och började surna till rejält. Så jag skickade ett mail till netonnet, fick ett mail tillbaka där de bad som ursäkt och nu har jag skickat min tredje och sista beställning.
NU ÄR DEN PÅVÄG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback