Back on track

I helgen som var så åkte jag och Jossan till Sollefteå på en kurs och det visade sig vara det bästa jag kunnat göra av den helgen. Föreläsaren heter Erik Wilsson och var doktor i etologi, läran om djurs beteende....tror jag att det betyder iaf. Men jag i vilket fall som helst så var det en bra föreläsning om inärning och förändring av beteenden genom att prata "hundspråk", lite samma som Cesar Milan använder. Ren och skär hundpsykologi och inget lull-lull. Jätteintressant och mkt diskussioner!

Igår var jag till frisören och gjorde en drastisk förändring i mitt utseende, eller igår tyckte jag det men jag har redan vant mig. Jag är dock fortfarande VÄLDIGT nöjd! Mkt färg och rejält kort i nacken, lite längre fram.

Nu är snart utställningen klar för stunden, det är egentligen bara rosetterna som ska beställas. Så nu känner jag att jag är tillbaka i verkligheten för en stund och när detta är över så ska det bli sååå skönt. Men sedan är det väl bara att börja fundera på nästa års officiella tillställning!

Dagens kloka ord:

Att vara utan hund
är värre än att
vara utan sång.

- Henry Beetle Hough -

image94


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback