Prima liv

Ja just nu känns det ju lite ensamt så klart, men i övrigt känns allt på topp. Jonas åkte till Husum vid 11.30 idag och är inte tillbaka än.....men han kommer nog innan det är sängdags.
Med utställningen går det verkligen framåt: Jossan var här idag och vi beställde rosetter, Jag har skickat PM  till alla utställare och känner att jag har stenkoll på ALLT!! eller ja, tills jag pratar med Maggan nästa gång, då går väl även den känslan över. Den brukar ju göra det.
Men just nu ska jag njuta av livet, sitter här vid datorn och äter små-snacks, lyssnar på Nelly Furtado och bara mår gott. Hundarna ligger på sängen helt utslagna efter dagens rusch på åkern (ja, jag tvingade mig ut en liten sväng idag, men det hade redan börjat bli mörkt )
JA; vi har ju fått snö idag!! Eller slask vart det, men innan regnet kom var det riktiga lapphandskar som kom.

Imorron blir det jobba av, ska jobba kväll på 7:an, världens bästa ställe! Och sen på måndag ska jag och världens bästa Terese gå med vovvarna på Fagerhult och träna lite.

Dagens kloka ord:
"When you're happy,
dance around and wag your entire body."

-ur dikten: "learn from your dog"-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback