Utställningspyssel

Nu känns det som om man äntligen kan gå tillbaka till ett liv utan flytt, bära kartonger och städa. Nu har jag verkligen tagit itu med vår inofficiella utställning som vi ska ha på Solänget här i Övik. Den kommer att infalla dem 11/11, på farsdag. Och som vanligt har man lite fjärilar i magen inför detta. I år är det jag som håller i det mesta och det känns ganska skönt att ha Jossan som "backup" om jag inte kommer ihåg eller fattar hur jag ska göra. Hon kommer nog få vara min "go-to-girl" sedan också....trots att hon inte kommer att ha tid för oss eftersom hon ska göra andra "dumheter". ;-)

Igår var vi hos densamma....hihi, Jossan såklart. För världens bästa tjej, Alma, hade ju fyllt år. Hon hade blivit stor tjej så av oss fick hon en FLYGANDE HÄST!!!! Och en prinsessa till såklart!

Syrran var här i helgen, var väl kul....hinner ju inte ses så mkt, men fingers crossed att hon kommer hit och jobbar lite iaf....om hon inte flyttar hit mena ja. *blink*

Jag jobbar på Dialysen nu....har två veckor till och sedan återstår det ju att se hur det blir. Antingen får jag förlängt eller så får jag väl gå på a-kassa......eller inte......jag brukar ju sällan ha problem med att hitta mig jobb så jag klarar mig.

Jonas jobbar och står i, ringde honom nu innan jag for hem från jobbet och insåg att: "Attans va länge innan han kommer hem!" Han var i Vännäs vid tre så han är nog inte hemma än på ett par timmar! :-(

Nog om detta......

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback