Vad är fel...

....med att låta saker bero lite? Varför ska allt vara så bråttom och förhastat med. Egentligen är jag ju absolut inte rätt person att tala om att "ta det lugnt" och "tänka igenom saker och ting innan man bestämmer sig". Men vissa saker ser jag som lite viktigare än andra och allt handlar väl om prioriteringar.....antar jag.
Men sådana saker som är materiella tycker jag inte att det finns någon vits att älta, stöta och blöta innan man bestämmer sig. Levande varelser däremot tycker jag att man bör ha lite eftertanke innan man tar in i sina hjärtan.
Jag vet att det kan vara svårt men det handlar ju om att kunna ge en annan individ den lycka de förtjänar och det en mkt lång tid framöver om man har riktig tur!
Jaja, jag ska väl inte lägga mig i andras beslut antar jag. Det får jag ju ofta höra både på ena och andra sättet....och både av den ena och andra människan.

Susanne och hennes familj önskar jag iaf all lycka och framgång med sin lilla valp som de får hämta hem om bara 10 dagar!! Jag ska stötta om jag får!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback