Nytatuerad och tokstressad!

Ja nu är vi hemma i verkligheten och det är skönt men jobbigt. Igår var jag nog på gränsen till ett nervsammanbrott pga. av all stress. På två dagar har jag i princip packat alla våra saker i kartonger och när vi var och skrev kontraktet idag till huset så fick vi klart att inflyttningen kommer bli i början av December.

När vi var i Östersund så var jag och syster-yster och tatuerade oss. Det gick bra, gjorde ont, men det var helt ok. Jag är jättenöjd med resultatet och en bild kommer så småningom, syrran tog precis innan de tejpade igen mig. Nu är den så ful eftersom den flagar så himla mkt!

Återkommer senare eftersom jag är på jobbet och jag kommer inte skriva så mkt alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback