Uppdatering

Hörrni, det här går ju inte!! Jag glömmer ju bort att skriva här efttersom att jag har så mycket med hemsidan, ja, och sen sitter jag inte vid datorn så mycket heller.

Just nu så jobbar jag heltid, i princip, på dialysbilen (jag skjutsar dialyspatienterna från hemmet och in på dialysen för att spara pengar åt landstinget). Och det är ju samma som jag ska syssla med i sommar. Sedan så ska jag, nästa vecka, skola in mig på multibilen som är som en lättare ambulans.

Jag och Saffran har ju börjat på jaktkurs, vilket går superbra och sedan har vi ju fantastiska kursledare också så det kan ju inte bli annat än bra.

Kursen med Hundstyrkan var otroligt rolig och jag och Calle lärde oss supermycket!!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Bor Saffran hos er nu också?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback