En helg i Östersund!

Nu är vi i Östersund och på SKK:s utställning i Svenstavik och campar på pappa och Carinas gård. Idag har Dexter gått och han fick sitt andra cert, blev BIR och fick allt han kunde få....meeeen å andra sidan var han ju helt ensam också. Så jag vet inte hur bra det var det han är ju åtminstone ett steg närmare championatet.
Kritiken löd iaf:

"Tilltalande kraftfull maskulin hane, med mycket bra proportioner. Välformat huvud, bra ben och vinklar. Utmärkt pälskvalitet, rör sig bra, trevligt temprament."
1:1 CK CERT BIR
Domare: Boo Lundström

Och när jag pratade med Susanne så sa hon att domaren är en av Sveriges främsta domare på Heeler och han skröt vädigt över Dexter och sa att han var en mycket fin hane!
Så jag får nog sträcka på mig!

Men imorgon ska Calle och lilla Saffran ställas och då får alla hålla tummarna för att Calle får sitt sista cert som han verkligen behöver!
Men nu ska jag gå ut i husvagnen och gosa lite med mina små troll som sitter därute!


Kommentarer
Postat av: Helena

Heja!!!Heja!! Håller alla tummar och tassar att allt går bra!!!!



/Helena Eros och Fabio


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback