Nu drar det ihop sig....

Ja nu är det snart dags för Annas, Ebbas, Heros OCH Pondus stora debut på utställnings scenen, kommer bli så spännande och jag är helt övertygad om att alla kommer sköta sig superbra. Anna och Ebba har tränat stenhårt och blivit hur duktiga som helst, Ebba fattar verkligen vad som är i görningen när matte säger "stå", Hero å andra sidan beter sig lite som en groda när det blir för kul men Pondus är en filbunke i alla lägen och trots svärmors oro kommer han att sköta sig snyggt.

Anna. Du hade missuppfattat det jag skrev och jag fick mig ett gott skratt :D jag menade att resultatet av att jag höll ¨på att längta ihjäl mig blev frustration. Du är så söt vännen!!

På måndag börjar vi skolan och jag är hur nervös som helst, men samtidigt känns det som ett självklart val och ett naturligt steg så på så viss är jag inte orolig. Känns bra faktiskt! Ännu bättre när jag vet att Anna kommer att finnas där och vi kommer ha varandra att luta oss på!

Nu ska jag hoppa i vår nya säng och mysa med min älskling!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback