Uppsala

I helgen åker vi ner till Uppsala och ställer Dexter på Stora Heelerspecialen, ska bli spännande att se hur det går. Inte för Dexter dock eftersom att han kommer att åka ut med en slät etta eftersom han har 118 andra heelers att tävla med. Vi kommer även ha Hassan med oss ner, Hassan som för tillfället bor i Björna. Får väl se hur det går med dessa två killar i bilen.
Jonas och jag hade en diskussion i går som gick ut på att han tyckte att det sög att vara på hundutställning och jag blev tjurig och sa att då behövde han ju inte komma med heller. Jaja, vi får väl se hur det blir men ner till Uppsala kommer han iaf! Så om NÅN vill följa med mig framöver så är alla förslag välkomna!

Jonas jobbar ikväll och jag håller på att längta ihjäl mig och resultatet blir smärre frustration, men eftersom jag vet att han blir superstressad när jag ringer, ringer och ringer så låter jag bli. Nu ska jag gå med pojkarna, Saffran har vi lämnat hos mamma så hon har fått sin promenad redan innan det. Calle ska få vara i Skärpe över helgen så det blir bara Dexter och Hassan som kommer med till "the big city".

Nu ska jag gå!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Såklart att jag följer med dig på utställningar :) Då kan vi kampa ihop i husvagnen ;D Vad är det för resultat du väntar på? NU HAR DU GJORT MIG NYFIKEN! :D Puss

2008-08-21 @ 23:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback