ändå vaken som en mört......

Jaha, en vaken natt i december. Tentaångest tror jag att det kallas? Har pluggat så pass att jag känner mig lite förberedd men ändå fattas det mycket i knoppen. Passar väl på att skriva några rader.

Nästa fredag flyttar Saffran till sin nya familj, Katharina och hennes två flickor. Jag har inga tvivel om att hon kommer få det hur bra som helst. Skulle skicka ett sms till Katharina idag, trodde jag, men det hamnade hos en av hennes döttrar som ivrigt svarade och lekte "1000 frågor". Hoppas det törs ställa alla frågor de har imorgon när de kommer och hälsar på.

Den 2 januari åker jag ner till Varberg, Anna och barnen. Ska bli så himla kul att träffa dem. Känns som om det var en evighet sedan och så mycket har hänt sedan sist. Håller på att längta ihjäl mig och när jag är där ska jag kramas tills armarna domnar! Och så ska jag, Anna och Jonna åka på My Dog i Göteborg. En utställning av stora mått. Jag kan bara inte bestämma om jag ska se grupp 1 hundarna, alltså heelers, eller om jag ska se grupp 8 hundarna, labbarna. Men det ger sig nog. Beror väl på om Annas lilleman är beredd att stanna hemma också, för han kan ju inte följa med, allergisk och allt.

Men nu ska jag städa väskan, plugga lite lappar och kanske se ett avsnitt av min nya Grey´s Anatomy box som jag fått.
Puss och gonatt att nattsuddare!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback