Mellandags-plugg

Jaha, då var julen över för iår också! Jag har mycket trevligt men det var tråkigt att mammsen skulle gå och bli sjuk mitt i allt julfirande. Hon fick vara hemma med hundarna! :( Men jag hade varit en MYCKET snäll flicka iår, jag fick det mesta som jag önskade mig!! Av Jonas fick jag en "Wake-up-light" och ett presentkort på Fin-in-under!! Och av svärmor/-far och Fredrik fick jag det superfina fågelbordet jag sett ut på Granngården och av Jonas moster Eva och morbror Tommy fick jag en ljusblå Iittala-skål! Av mamma fick jag gardinprydnadet!! (Lägger ut ett kort sen)
Ja, vad ska man säga! En underbar familj helt enkelt!

Just nu sitter jag på bibblan i min ensamhet och ska försöka plugga lite. Försökte få med mig Anna men hon mår inge bra hon heller, precis som mamma och halva sveriges befolkning!! Så jag får sitta här själv och försöka få något gjort!

Den 2:a åker jag ner till Varberg och just nu är det nedräkning, kan ju längta ihjäl mig!!

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback