Tröttheten är övermäktig

Idag är jag så trött att jag skulle kunna krypa i säng och sova en hel evighet. Vet inte vad det är, kanske att man slarvat i helgen med sömnen eller om det bara är måndag.
Var på skolan idag och lyssnade till en föreläsning om mag-tarmkanalen. På eftermiddagen skulle vi ha en videoföreläsning men den blev inställd så då sket jagi resten av dagen och åkte hem till hundarna.
Linda och Ebba "människovalp" var förbi en sväng och så var vi ut på promenad. Ganska skönt att få lufta huvet lite!
Men nu ska jag ta en Ipren, städa lite efter människovalpen och sedan ska jag sätta mig med en "liten" bok kanske och läsa på!
puss och hej

Kommentarer
Postat av: Linda

ingen bild på ebba här inte =)

2008-12-15 @ 19:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback