Imorgon är en annan dag

Jaa, imorgon är det verkligen en annan dag. Sitter just nu vid köksbordet och funderar på vad jag egentligen har gjort med utställningen som ska hållas den 8 JUNI.....jag blir så nervös när tiden går så fort. Men det är klart, inte är det väl så farligt när man tänker efter och med en så bra ordförande i styrelsen kommer det bara att gå bra. Fattar inte att jag inte kommit på tidigare att man ska ha en kommitee för varje område, så smidigt att ha en grupp människor som man kan luta sig på när det gäller.
Imorgon är det även söndag och det betyder en ny träningsomgång med alla labbar....jamen det har jag ju glömt, mamma och Margot har satt ihop en träningsgrupp med alla labradorer som vill vara med, fantastiskt kul faktiskt.
Förra söndagen var första gången och uppslutningen var helt otrolig. Jättekul att se alla aktiva labbe-ägare som kom och aktiverade sina hundar.
Jag, mammas Lena och en karl som heter Kaj (har hund efter mammas kennel) + Arina som har Rocky från mammas kennel var de enda "stora" killarna så vi tränade på vår kant. Det gick superbra och Calle skötte sig som den prins han är. Vi gick så nära, så nära med killarna och det gick superbra!
Calle har ju fortfarande lite problem eftersom han är så pass osäker på sig, andra grabbar måste man ju försvara sig mot och "mamma" kan ju inte göra det.....ja eller det tror han iaf! *gruff*
Nu ska jag gå och krypa ner i min säng och kika på "Saturday night live"
puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback