Laddad för veckan som kommer

Jaha, då sitter man här, söndagkväll, och laddar inför veckan som kommer vare sig man vill eller inte. Ikväll har jag och Jonas med hundar varit till moster Eva och firat hennes födelsedag en dag för tidigt. Hon verkade nöjd med tillställningen.
I veckan ska jag gå på Tracscreen och hämta lite kataloger så vi kan välja ut en klubbjacka vi ska ha i SSRK Örnsköldsvik. Ska bli riktigt spännande och se om vi kan komma fram till något som passar alla, blir inte en lätt match.
Sedan måste jag väl se om jag kan få iväg min skänk som jag sålt till en tjej i Stockholm med Bussgods. De har en ganska bra sida som man kan kolla hur mycket det skulle kosta att skicka något med dem. Man skriver in vikt, storlek och var den ska så får man ett prisföslag. Superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback