Underbara dag

Idag har jag och min älskling haft en underbar dag tillsammans. Jonas jobbade borta i går, satt uppe i Gällivare och väntade på att de skulle ta bort det han hade på släpet. Och han kom hem klockan tre i morse.
När vi vaknade klev vi upp och käkade frukost och sedan bara mysade vi hela dagen tills vi for och handlade lite hundmat och uträttade andra ärenden.
Sedan åkte vi ut till svärmor som fyllde 65 år igår, men då var ju Jonas borta så vi firade henne idag istället.
Ikväll ska jag krypa upp i soffan och kika på världens bästa program: "Grey´s Anatomy" Det är ju så man kan dö, vad bra det är.
I övrigt händer det väl inte så mycket i mitt liv just nu, håller väl mest på att samla krafter till kommande vår!
Egentligen börjar det väl på söndag när det är planeringsmöte på SSRK och styrelsen ska fundera lite kring det som väntar och då får jag veta hur vi ska lägga upp arbetet med utställningarna!
Men i övrigt är det nästa vecka som är sista lugna innan jag ska :
v. 10= åka till Finland och hämta valp till mamma, utställning i Sundsvall med Calle
v. 11 = har jag träningen på Fagerhult, ska åka till Järbo och Heeler utställning med Dexter + SSRK i Högbo med Calle
v. 13 = kurs i Skule med hundstyrkan och våffeldagen när jag tänkte bjuda hem lite kompisar på våfflor!
v. 15 = jaktmässa på Gnistan där vi ska vara med och visa vår verksamhet.
v.16 = Farmor fyller 70 och jag ska åka till Dorotea.
v.17 = Jonas fyller år.

MEN USCH vad jag gnäller!!!! Det var väl inte så mycket. Men det vet jag iaf om att jag ska göra och sedan är det ju allt som blir planerat eftersom.

Ne puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback