ÄNTLIGEN!!!!!

Nu har vi äntligen brutit de släta ettornas förbannelse, men vi var tvungna att åka ända ner till Alfta, Bollnäs för att göra det. Men nu kanske turen är på vår sida igen. Men förra helgen iaf så tog jag och mamma och packade bilen. Jag hade Calle och Saffran, hon Chubby och Spella och så drog vi iväg till Alfta. Och det var lååååångt. Vi började 3.00 på natten och var framme vi 8.00. Det såg riktigt bra ut och vi slog upp tältet, solen lyste, vi vattnade hundar.....sen kom regnet. Och vad det regnade sedan, vi var blöta, hundarna var blöta och likaså alla våra saker! Precis när man sitter där tror man ju att det aldrig ska ta slut. Men nu är vi hemma och med har vi ytterligare ett CK, men nåt cert blev det inte för min stora kille.
Åter till nutid.......

Pratade med Anna igår och hon hade jobbat sitt första pass på nya jobbet som assistent, nattetid. Tror att hon tyckte det gått bra och jag känner att det är skönt att hon får lite ordning på livet, jag om någon vet ju att det inte är så lätt att flytta till ett helt nytt ställe och inte ha den "kompis-bas" man är van att ha. Då är det alltid skönt att få jobb!
Får se hur de kom fram till om Jonna ska vara hos mig lite! Ska bli kul!

Just nu jobbar jag och sitter väl att väntar på bättre tider!

over and out

Kommentarer
Postat av: Anna Joald

Nästa gång får ni hem ett cert :) Nu har jag äntligen jobbat klart för denna vecka. Jag smsar dig någon dag framöver! Kram Anna och Ebba

2008-07-17 @ 22:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback