Helg och underbar ledighet!

Jamen då var det helg då och den är till och med snart slut. Nu är det lördagkväll och festen igår blev mycket lyckad, jag med flera hade det riktigt trevligt. Det var kul att umgås lite mer "kravlöst" än på styrelsemöten, för visso brukar vi väl ha ganska kul då med.
Ikväll var jag och Jonas till Hörnett och hälsade på mamma och pappa till världens underbaraste lilla pyre (a.k.a Linda, Björn och Ebba), kul att se dem, känns som om jag inte träffat dem på hela sommaren. Både jag och Linda har ju jobbat och sedan har jag ju vart borta nästan varje helg.
På måndag kommer Anna. J hit med en helt annan Ebba: liten, lurvig och brun. Hon ska få lära sig den ädla konsten att stå! För minsann ska det inte bli en showdog av henne me. Och sedan ska matte hård-drillas, vi ska gå igenom allt från scratch.
Inte i helgen men helgen efter, alltså första helgen i augusti drar vi till Svenstavik på SKK-utställning. Då ska hela gänget in i ringen och visa upp sin bästa sida!
I helgen far Anna och Simon och hämtar "mina" ungar nere i Varberg så nu kommer man nog sitta och åka upp till Umeå mer än plånboken och bilen tillåter. Men snart är det nog dags att vaccinera nån hund eller så!
Nu ska jag gå och borsta bissingarna och sedan är det nog sängen som nalkas!
puss puss

Hit ska vi snart, längtar nästan så det gör ont!
Hit ska vi snart! Håller på att längta ihjäl mig efter att sitta på Skeppsmalens klippor och lapa sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback