Lata sommardagar....på jobbet!

Idag jobbar jag med samma, dryga sk*t som igår, ofattbart att man kan få betalt bara genom att infinna sig på en plats men utan att anstränga sig. Men jag ska väl inte klaga, jag får ju pengar i slutänden iaf!
Ikväll ska (i princip) hela SSRK:s styrelse, Ö-vik, ha en grillkväll hemma hos mig och Jonas. Kommer att bli hur mysigt som helst och jag ser verkligen fram emot det eftersom jag inte kunde vara med på vår årliga funktionärsfest, känns om att jag får ta igen det nu!
I helgen har jag och Jonas pratat om att åka på Åsele Marknad, men vi får väl se, känns inte som att Jonas är så inspererad att åka. Men å andra sidan får man väl förstå det också eftersom att han har jobbat hårt snart i två veckor nu med dräneringen.
På tal om dräneringen så är de snart klara, Jonas och Gösta! Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra för Jonas, Gösta, Henrik och Fredrik som har varit så underbara och hjälpt oss?! Men kanske en liten grillfest eller middag ute skulle vara nåt?
Neeej men nu kanske man ska ta och fika eller kanske läsa tidningen en sväng!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback