Oron växer.

Ikväll blev det tydligt för mig att jag och Calle har mer att arbeta med än jag någonsin föreställt mig. Jag känner lite som Erika att det är mycket man har gjort fel på grund av okunskap och det är så tråkigt att det ska kännas så.
Jag fick ett mail idag om att Barbro Börjesson ska ha en föreläsning och kurs här i augusti och jag anmälde mig genast, känns som en livlina och jag hoppas verkligen att jag och Calle får vara med som visningsex.

I helgen ska jag och Anna J ta med oss lite hundar och åka ut till Skeppsmalen och lapa sol, OM det är sol vill säga. Är det inte det så får vi väl hitta på något annat! Men mysigt ska det bli iaf!

Nu ska jag hoppa isäng, ska jobba i morron efter att ha haft tre lediga dagar.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback