Vart tar alla borttappade minuter vägen?

Ja och sedan ska vi ju inte tala om timmar, dagar, veckor och månader. Jag känner inte att jag hinner med allt och kan med avund se mina medmänniskor som tycks hinna med allt de vill och lite till. Fattar inte hur de bär sig åt. När jag väl har tid med något så har jag ingen ork kvar heller.
Jag hinner inte med hundarna, mig själv, Jonas, min familj eller vänner. Vet inte om jag har något "bra" att skylla på heller. Undrar lite, med en klump i magen, hur jag kommer att hinna läsa.....*gulp*
Men det är väl kanske så att jag får sätta resten av mitt liv åt sidan för att ha tid till det som MÅSTE göras, och sedan är det ju bara tre år också.

Helt sjukt, just nu sitter jag och skriver detta och samtidigt håller jag på med andra datorn. Den här utställningen håller på att ta knäcken av mig, samtidigt som jag har superbra folk runt mig som påminner mig om vad som ska göras och inte får glömmas så har jag lika många som gör så det känns som om inget är bra nog. Hur kunde det bli såhär? Jag gick in i styrelsen i tron om att det skulle vara kul och jag skulle minsann inte har så mycket ansvar och helt plötsligt har jag hur mycket krav som helst på mig.......

Nej nu har jag gnällt klart.....

Jag och Saffran har vart på kurs ikväll och det gick helt ok. Hon blev sådär nipprig igen men emellan varven var hon helt lugn och cool!

Nu ska jag hoppa i säng och sova heeeeela natten!

kram på er alla som betyder så mycket!

En extra kram och tanke till Terese!! Tycker om dig vännen! !

Kommentarer
Postat av: Angelica

hej vännen...håller med om att tiden gå för snabbt....hinner inte med riktigt...=) hur är det med dej vännen annars då? skojj å läsa lite på bloggen din! massa kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback