En vacker dag....

Ja, det var idag de! Har precis kommit från skolan där vi har skrivit tentan i "Vetenskaplig teori och metod", gick jättebra! Skönt att känna att pluggandet och slitet haft effekt. När jag tittade igenom frågorna innan jag satt igång kände jag bara lättnad, ingen ångest eller panik! Och jag var inte ensam visade det sig sedan. Man hade ju förra tentan i färskt minne där man panikade när man bara kikade igenom frågorna.
På tal om den så fick vi den i retur nu efter tentan! JAG KLARADE DET, med ett och ett halvt poäng från VG!!! Jag och Anna vart alldelens tossiga och Erina klarade det!! Så himla skönt att kunna lägga det bakom sig! Sedan fick vi tillbaka arbetet/reflektionen som jag och Anna jobbat med och det blev med beröm G. Lyckan är fullkommlig, och så kommer man hem och BOOM.....ner på jorden igen! Jaja, man ska ju inte vara FÖR lycklig heller! Nån måtta får det vara.......;)
Men nu ska jag ge mig ut med hundarna och sedan bär det av till "fel sida av stan" till Linda och Ebba!
Tack för mig och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback