Fallet "Saffran"

Ja, Saffran ja. Hon var ju ännu en sväng till veterinären igår och det konstaterades att hon hade ett våteksem i örat.....ja varför inte,,,,har hon allt annat så varför inte det. Hon fick ny sorts antibiotika som hon ska äta i 20 dagar, örondroppar och kortison. Det känns som om det aldrig tar slut, näsan är dock jättefin och läker bara bra. Så nån tröst är det ju! För min del går det ju bra, det är ju för henne det är så jobbigt med tratt, irriterande öron och begränsningar. Men ni verkar det inte som om hon kliar så farligt heller så hon kan vara utan tratt när man har henne under uppsikt!
Idag börjar en ny kurs på skolan! Här är det snabba ryck vetni! Nu ska vi läsa om "Vetenskaplig teori och metod" *pust* låter det spännande? Tycker inte jag!
Jag har också börjat ladda inför julen, som vanligt ser jag fram emot julafton och allt vad det tar med sig. Brorsan kommer upp från Gbg, ska bli kul! Jag är, som vanligt, snart klar med alla julklappar. Ska även, idag, försöka hitta en present till Visai som fyller år nästa vecka och skicka ner den.
Anna, Jonna och Visai har ju flyttat till Varberg, så nu är det bara att titta på resor ner dit och fundera på ekonomin!
Jag pratade med Anna igår och hon sa att när jag kommer ska vi på Ullared.....hehehe, har ju bara hört talas om det stället! Hon var i Umeå igår och packade....avundas henne inte! Inge kul med flytt!
Men nu ska jag byta kläder, rasta hundar och sedan kommer Anna J och hämtar mig!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback