Tala om diamanter....

...men då skulle du sett träden i rimfrostskrud!

Efter nyår åker jag ner till Varberg och ska umgås med min underbara vän och hennes barn, det kommer bli jättekul och jag har bokat resan. Jag ska åka tåg för andra gången i mitt liv, första var när vi var på klassresa i nian och åkte till Gbg så det blir ju samma tåg. Men lite pirr i magen har jag allt!

Oj, vad tiden rusar nu. Det går nästan lite för fort med allt. Snart har jag gått i skola ett halvår och häromdagen när jag sa till Anna "Om tre år så....." då påminde hon mig om att det bara rörde sig om två och ett halvt år, läskigt!
Nu till veckan så har vi en tenta  IGEN och jag får även veta hur det gick på förra tentan, fast jag är ganska säker på att det rör sig om en omtenta på luciadagen, JA det har tenta på en LÖRDAG!! Men man ska ju straffas antar jag. Nu känns det som om jag kommit in i detta med studier iaf och hundar hamnar inte på undantaget längre på samma sätt.
Imorgon ska jag och Anna sitta på bibblan och plugga på, sedan ska jag och hundarna ut på åkern och springa lite.
Just nu väntar vi på att Saffran ska börja löpa och då ska Zammie flytta in hit och Saffran får vara "slampa" hos mamma istället. Hon har ju bara lilla Hero som knappt fattar vad det handlar om, vill man ju gärna tro iaf.

Ikväll var jag och Jonas med hundarna till Skärpe och blev friserade....eller jag bara kapade till frisyren lite så att det är jämn!
Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar med dagen imorron!!
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback