Utmaning

Jag antar utmaningen som systeryster lagt ut på sin blogg: http://kamillastickar.blogspot.com/
Jag ska berätta 7 saker om mig själv och det får väl bli något sånt här:

1. Jag anser att ett liv utan hundar inte är värt att leva. Jag har inte varit utan hund en dag i mitt vuxna liv och planerar inte vara det heller. Har faktiskt funderat på vad jag skulle göra om jag fick ett barn som blir allergiskt och det lutar åt bortadoption......hehe skoja bara.
2. Just nu läser jag till sjuksyster och trivs jättebra med livet som student.
3. Jag sålde min Volvo 245 i somras och just nu är ja billös och det har jag inte vart sedan jag tog körkortet.
4. Jag sopsorterar.
5. Jag har två tatueringar, en krumelur på ankeln och en ängel på skulderbladet.
6. Jag är emot dödsstraff! Staten kan inte straffa för ett mord MED ett mord och när det gäller pedofiler, våldtäktsmän och andra som man kan tycka förtjänar döden, så är det för lindrigt om du frågar mig.
7. Jag är för aktiv dödshjälp! Och det är garanterat alla som varit med om den dödsångest och förlust av värdighet en döende människa kan ha. Och måste vi verkligen hålla KROPPEN vid liv när ANDEN är död?

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback