Utställningspyssel och hårt arbete

Här kommer först och främst en ny bild på Saffrans näsa och hennes Pyodermit, det har gått jättefort innan det blivit bra.
Saffrans näsa i läkning
Såhär ser näsan ut efter två veckors behandling och jag är riktigt stolt över oss (mig och Saffran) som lyckats få det så fint. Hon har ju haft tratten på mest hela tiden. Enda gångerna hon vart utan är när hon är ute och då har hon ju koppel på sig istället. Igår var hon lös på åkern för första gången sedan detta började och den lyckan hon utstrålade går inte att beskriva i ord!

Utställningen går framåt, idag var Jonas och hämtade paketet från Royal och Emma (vår kontakt där) hade verkligen skickat ALLT!! Jättekul att ta emot ett sådant paket och vi har ju ganska mycket redan som det är!

På skolan går det väl sådär, just nu är det så tråkigt så jag hade kunnat dött på fläcken. Men vad är det att klaga på!?
Nu ska jagl aga lite mat till mitt hjärtas prins!
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback