På bättringsvägen

Ja men då var vi på rätt spår igen. Saffrans näsa blir bättre.....sämre......bättre,.....eller? Ja den blir då inte mycket sämre iaf. Men nu har vi ny behandling och det verkar funka bra. i förrgår hade jag en släng av magsjuka och låg till två på dagen. Men sedan var jag pigg. Vi hade examination på skolan och det gick riktigt bra! Tack allihopa, ni är guld!
Nästa vecka är det både tenta OCH inoffen. Fattar ni vilken panik jag har, och sådana känslor leder oftast till att det händer.....ja....INGENTING, vilket i sin tur leder till ångest och sedan är ekorrhjulet i snurr!!
Men nu ska jag iväg på möte med min lilla kommitée, får väl se hur mycket man glömt iår......nee, kan nån stoppa mig, jag låter som en bitter gammal kärring.....men kanske med orsak!! (lurigt)
puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback