Scrapbooking....eller så!

Ja, sent om sider har också jag hittat denna underbara hobby och insett hur kul det är. Och LÄTT, det trodde jag inte. Men jag tror jag har missuppfattat det, jag håller kanske på med cardmaking och inte scrapbooking, men i vilket fall är det hemskt roligt.
Här kommer lite bilder på kort jag gjort ikväll, första ever! ;)
Ett kort till Lars och Bangons bröllopp!
Ni får tilta på huvet så ni ser. Men detta är framsidan till Lars och Bangons kort


....och här har ni insidan!

tackkort till blåklockan för vår praktik
Här är tackkortet som jag gjort från mig och Sophia (en tjej jag går skola med) till Blåklockan i Husum för att vi varit där på praktik


Och här är insidan, får se imorgon om hon tycker det är OK eller inte!

Nu ska endumen gå och sova så jag orkar upp imorgon, åker klockan 6 *gäsp*

Puss och gonatt!

DAGENS VISDOMSORD!

"Life is not measured by the number of breaths we take,
but by the numbers of moments that take our breath away."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback