Att "jinxa" något....

Det var precis vad jag gjorde när jag sa att jag INTE skulle cykla om det var sk*tväder. Men det var det.......och det gjorde vi! Så nu har jag lärt mig att man ska inte uttala sig om vädret för då blir det tvärtemot!

Skönt att det är helg, jag ska väl inte påstå att jag arbetat ihjäl mig i veckan men det är skönt att få bestämma själv öcer sin tid. Nästa vecka har vi ännu mer "lediga" dagar där vi får plugga själva!

Imorse ringde Linda och fråga om jag ville vara barnvakt ikväll....SJÄLVKLART vill jag det. Så de kommer hit och äter middag, sedan ska Ebba-männikovalp vara här i någon timme medan Linda och Björn är på bio. Vi ska ha det så mysigt!

Jag har en förkylning som ligger och gror....eller nåt. Tät i luftrören är jag iaf och hostar! Igårkväll började jag med Oxis och Pulmicort, något som jag bara har behövt i efterloppet av förkylningar. När jag och Jonas var ute med hundarna igår så trodde jag att slutet var nära.....njaa kanske inte då, men jobbigt var det! VILL INTE bli sjuk tills jag ska på praktik....när tar jag i så fall igen det? :S

Nej nu ska jag göra mig iordning för dagen!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback