En mil om dagen är bra för.....

....jaa, vem/vad är det bra för egentligen? I alla fall är det den sträckan jag cyklar när jag och Anna cyklar till och från skolan. Eller ja, egentligen är det 4,7 km enkel väg men det blir ju nästan en mil!
Igår fick jag tillbaka resultatet på Farmakologitentan och det blev VG, hur skönt som helst. Just nu går man bara och väntar på att köra på första tentan. Anna slutade på G! Vi är ju bäst hon och jag!
På torsdag kommer lillasysteryster (Karrå) och jag håller på att längta ihjäl mig! :) Känns som det var så länge sedan, men det var det säkert inte!

Nu ska jag käka frukost för det kurrar i magen och sedan ska väl pojkarna har sitt också! Hero kommer att "bo" här tills mamma och Micke kommer hem från Sthlm och det blir väl måndag nästa vecka! Lite vits att han ska flänga fram och åter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback